מעקות נירוסטה

מעקות נירוסטה ישדרגו את האווירה והעיצוב הם בעלי גוון ניטראלי המשתלבים בכל בית או מבנה וזאת גם בזכות המראה המבריק והיוקרתי שלהם. 

נירוסטה היא פלדת פלב"מ אשר אינה מחלידה, חזקה ועמידה בפני זעזועים ועמידה בתנאי מזג האוויר , מעקות נירוסטה קלים לתחזוקה והניקיון שלהם פשוט, די לנקות במטלית לחה את המעקות ולהחזיר את המראה הנוצץ והמבריק

י אמ יוקרה מציעה מגוון רחב של מעקות נירוסטה ומאחזי יד נירוסטה המותאמים למפרט ולדרישות הלקוח. הגוון הניטרלי של הנירוסטה מאפשר ייצור מעקות בשילוב חומרים כגון זכוכית, עץ ועוד. המעקות מיוצרים ומלוטשים ע״י רתכים מיומנים בעלי נסיון של מעל עשור שהתמחו בליטוש ובריתוך נירוסטה.
התוצאה נראית לעין, החיבורים נקיים מאוד והמראה אחיד ומושלם. חיבורים ע״י ריתוך הופכים את המעקה לחזק כזה שלא יתנדנד ויזוז במרוצת הזמן.
מעקות נירוסטה הם אמינים וביטוחתיים, הם יפיפיים בעלה מראה מבריק ונוצץ, צבעם ניטרלי ומתמזג בכל חלל וניתן לשילוב בכל עיצוב, מעקות נירוסטה מוסיפים רבות לעיצוב ולמראה של המקום בו הם ממקומיים. ניתן לייצר מעקות זכוכית בשילוב נירוסטה הם חדשניים בעיצוב נקי המשדר יוקרה, אלגנטיות ומודרניות. מעקה זכוכית שומר על גודלו של החלל ופיזור תאורה מקסימלי ולמעקה הזכוכית ניתן לשלב מאחז יד נירוסטה עליון או מאחז יד על גבי הזכוכית בצידה הפנימי היוצר מעקה נעים ונוח למגע ולכן ניתן היום לראות יותר ויותר מעקות כאלה בחללים ציבורים ובבתים פרטים.
מעקות זכוכית שתולים המותקנים בתוך תעלה בבטון או בריצוף או מעקות זכוכית על גבי מאנטים דורשים תכנון וביצוע עוד במהלך הבנייה והשיפוץ, לעומת זאת מעקה זכוכית על עמודי נירוסטה ומעקה זכוכית בתוך תעלת נירוסטה גלויה מהווה פתרון להתקנת מעקות גם לחללים גמורים ומיועדים למדרגות מרפסות, בריכות ועוד.
פתרון מושלם לבריכה הוא מעקה נירוסטה המשולב ברשת אקספנדיט , שמשלב שתי יתרונות חשובים האחד מעקה מנירוסטה אשר מתאימה לתנאי האקלים בחוץ, והשני שמבעד לרשת ניתן לראות את הבריכה הזרימה בין החצר לבין הגינה פשוט מושלמת.